Tvoja práca


Aké zamestnanie vykonávaš tu na tomto svete vypovedá veľa o tom, čo robíš alebo budeš robiť v duchovnej realite. Pán použil moje sestry a mňa samotnú ako príklad.

Jedna z mojich sestier je klaviristka, celý svoj život venovala klasickej hudbe, a v posledných rokoch Pán používa jej dary aj iným spôsobom. Začala hrou na klavír uctievať Boha a komponovať, nedávno vydala svoje prvé CD chvál. Klasická hudba v pozemskej oblasti, uctievanie v duchovnej. Moja druhá sestra je finančný kontrolór, narodila sa pre to! Pozná lepšie stav môjho bankového účtu ako ja sama! Vie iným pomôcť zorganizovať si veci, do chaosu vniesť poriadok. Má kontrolu nad financiami, vie, že peniaze majú pracovať pre ňu, a nie naopak. Raz mi povedala, že je veľmi prekvapená, koľko kresťanov si myslí, že ich peniaze patria výlučne im. Všetky sú Jeho, povedala mi, my len máme privilégium ich na krátku dobu spravovať, pre Jeho účely. So mnou je to veľmi priamočiare. Som kardiológ, a tak sa všetko točí o uzdravení srdca. Nielen fyzického srdca. Pán mi ukazuje obrovskú potrebu vnútorného uzdravenia a vyslobodenia mimo a aj v Jeho cirkvi. Nedávno som začala pracovať na rehabilitačnej klinike pre srdcovocievnych pacientov, čo je v lekárskom svete považované za veľmi pasívny a nudný obor, môj bývalý šéf dokonca raz povedal, že lekári pracujúci v tejto oblasti sú parazity! No, nemôžem s tým súhlasiť, keď vidím, čo sa tam odohráva. Jedného večera ma Pán vyzval, aby som si našla definíciu slova rehabilitácia. Keďže som nedostala bližšie inštrukcie kde hľadať, jednoducho som si to vygooglila. A hneď mi vyskočilo toto:

1. Aktívne pôsobenie/činnosť vedúca k obnoveniu plného zdravia alebo normálneho života prostredníctvom tréningu a liečby po uväznení (!), závislosti alebo chorobe.                              

2. Aktívne pôsobenie/činnosť obnovujúca pôvodné privilégiá alebo dobrú povesť po období nepriazne.

3. Čin obnovujúci niečo, čo bolo poškodené, do pôvodného stavu.

Úžasné, Pane, ani som nevedela aký duchovný je google! Hovorí sa tu nielen o jednotlivcoch oslobodzovaných zo zajatia, ale aj o obnove cirkvi, Jeho Nevesty, o navrátení jej výsad po období nepriazne... A trikrát opakuje, že je to AKTÍVNA činnosť! Žiaden pasívny proces! Rehabilitácia je vždy tímová práca, ľudia s rôznymi špecializáciami a obdarovaniami pracujú spoločne, aby pomohli svojim pacientom. Verím, že to je tiež niečo, čo Pán chce jasne komunikovať. Je čas, aby sa kresťania zjednotili v Duchu a začali spolu bojovať za Jeho Nevestu, za to, aby Jeho Kráľovstvo bolo zjavené v týchto časoch vo všetkých oblastiach spoločnosti. Predstavte si, čo by sa stalo, keby sa všetci kresťania úplne podriadili Jeho vedeniu.

Tvoj vplyv na tvojom pracovisku je omnoho väčší, ako si myslíš. Nádherne to opisuje Charles G. Finney: "Každý kresťan robí istý dojem svojím správaním, a tým svedčí buď pre jednu alebo druhú stranu. Jeho vzhľad, oblečenie, celé jeho vystupovanie vzbudzuje STÁLY dojem. Nemôže si pomôcť, stále svedčí. Buď zhromažďuje s Kristom alebo rozptyľuje smerom von. KAŽDÝM svojím krokom šliape na struny, ktorých vibrovanie sa šíri celou večnosťou. KAŽDÝ pohyb v jeho živote má obrovský potenciál vzbudiť ten nesmrteľný hlad duší všade okolo neho."

Nezabudnem ako som sa raz ráno, ako obvykle po ceste do práce modlila: "Pane, dávam ti moje ruky, moje oči, uši, moju celú myseľ, moje myšlienky, pocity, prosím použi si ma, Duchu Svätý prúď dnes skrze mňa." Samozrejme, že som mala na mysli zázraky, uzdravenia, oslobodzovania, ale Jeho Hlas mi povedal: "Len si rob svoju prácu dobre." A naozaj, väčšinou je to deň po dni si robiť svoju prácu svedomito a s láskou, a neustále si pýtať usmernenie a radu od Ducha Svätého. Milujem, keď prídem do práce skoro ráno, keď je to tam ešte pokojné a tiché. Milujem uvoľňovať Jeho Prítomnosť, prehlasovať, že toto miesto je Jeho svätá pôda, pomazávať svoju pracovňu olejom a modliť sa nad stoličkou, kam si neskôr sadnú moji pacienti.

A veci sa naozaj dejú! Nedávno mi Pán po krátkom rozhovore ukázal dvoch pacientov, u ktorých som vedela, že ich bypass (voperovaná cieva v srdci) nefunguje správne.  Po dvojtýždňovom boji (pretože starší lekári mali iný názor) to bolo potvrdené a tak mohli byť ďalej adekvátne liečení. Nemala som žiaden jasný lekársky dôkaz pre toto, len som to jednoducho vedela, takmer akoby som to pri pohľade na nich videla. Ďalší pacient, mladý muž po infarkte, sa mi asi po 15minutách priznal, že pravidelne užíva kokaín, a následne som zistila, že to ešte žiadnemu lekárovi nepovedal. Akoby v Božej Prítomnosti musela pravda vyplávať na povrch. Jedna dáma prišla za mnou s plačom, opisujúc mi, ako ju vlastná psychicky chorá dcéra napadla, takže jej ostali modriny na ramenách a hrudníku. V tú chvíľu som nevedela ako reagovať, ale keď som sa za ňu modlila doma, Pán mi ukázal jej obrovské milujúce srdce a jej lásku k vnúčatám. Takže ďalší deň som jej povedala, že je úžasne silná a milujúca žena. Pozrela sa na mňa s úľavou, a povedala, že už začala sama o sebe pochybovať.. Posledný deň som jej sľúbila, že sa budem za ňu modliť a darovala som jej farebný kalendár s biblickým veršom na každý týždeň. Je mnoho ďalších príbehov, ktoré píše On. Niekedy máme pocit, že je to len maličkosť, ale zakaždým, keď Boh koná, keď hovorí, všetko, čoho sa dotkne ožíva! Tvoje slová môžu priniesť život! Ak po tomto túžiš, pýtaj si najprv od Pána Jeho Lásku a Jeho oči pre ľudí, s ktorými pracuješ. To, čo vidí On a čo vidíme my, je diametrálne odlišné! Je to vždy Jeho Láska, ktorá sa dotýka ľudí, nie naše dobré úmysly. Čokoľvek robíš, kdekoľvek pracuješ, pýtaj sa Pána, ako môžeš priniesť Jeho Prítomnosť, načúvaj Mu po celý deň a dovoľ Mu používať si ťa. Veď On po tom tak dychtivo túži!

Jedna moja kamarátka sa v práci rýchlo pomodlila, keď jej šéf tesne pred dôležitým zasadaním stratil svoju chipovú kartu. Duch Svätý jej presne ukázal, kam kartička zapadla! Keď mu ju priniesla, chcel hneď vedieť, ako a kde ju našla. (Ľudia chcú vedieť!) Takže mu povedala o sile modlitby. Môže to byť tak jednoduché! Ďalšia moja kamarátka sa ráno v práci vo výťahu usmievala. Jeden z jej kolegov sa jej opýtal: „Ako to, že si vždy tak veselá?" „To nie ja, to Ježiš," odvetila. Asi dvadsať ľudí vo výťahu ju počulo. Náš nebeský Otec je tak dobrý, On nás pozná a vie, čo zvládneme. On pracuje neustále a pripravuje srdcia ľudí, ktorých nám posiela. Začni očakávať, že si ťa Pán použije na tvojom pracovisku, každý deň si pýtaj Jeho Múdrosť, Jeho vedenie... A uvidíš veci... Sľubujem 😊

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita