Jeho odmena



Už bolo neskoro večer, keď som sa rozbehla do Jeho Prítomnosti. Ale tentokrát už stál von pred domom a čakal na mňa. Ako sme sa objali, počula som ako mi hovorí: „Robíš mi radosť!”

Naozaj? A pokračoval: „Väčšina mojich detí ma prosí, aby som ich urobil šťastnými, takže je naozaj osviežujúce, keď niekto robí radosť mne.” Najprv som si pomyslela: Ježiš musel mať naozaj ťažký deň. Ale počkať, ako môžem ja TEBA – Tvorcu vesmíru, Spasiteľa sveta, Liečiteľa všetkých duší – robiť šťastným??? Položilo ma to.. Pane, povieš tri slová a môj svet sa obráti naruby..

V Jánovi, 17:13 sa Ježiš modlil za nás: „Nech zažijú plnosť Mojej radosti dokonanej v nich.” (voľný preklad Message). To znamená, že Mu naozaj môžeme robiť radosť. Modlil sa, aby sme boli jedno s Ním. My, naše srdcia boli tým, po čom túžil a túži najviac. Niekedy zabúdame, že sme Jeho odmenou. Prešiel si hrozným mučením a bolesťou nielen aby nás zachránil, ale aby si nás mohol užiť. Snažím sa podľa toho žiť. Som dnes Jeho odmenou alebo Mu spôsobujem bolesť a trápenie? Vylúdim Mu dnes úsmev na tvári alebo Mu opäť zlomím srdce mojimi slovami a skutkami?

Milujem rozosmievať ľudí. Nedávno som svojou poznámkou o tričku rozosmiala svojho pacienta tak, že som ho ani nemohla riadne vyšetriť.. Ešte radšej rozosmievam Pána. Svojimi bláznivými nápadmi, podivnými teóriami, mojimi otázkami, modlitbami, diskusiami.. Som Jeho odmenou. Zďaleka nie dokonalou odmenou, ale dúfam, že aspoň trochu vtipnou a veselou. Chcem, aby si užíval čas strávený so mnou, chcem Mu dať dostatok priestoru, aby hovoril o tom, čo je pre Neho dôležité a chcem Ho poslúchnuť hneď s radostným srdcom. Pretože ja som tu pre Neho, a nie naopak.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita