Nech mi nič neunikne!


Je to tak nádherné. Ako pozorne nás Boh počúva, ako reaguje, ako potvrdzuje svoju vôľu. Posledné týždne som sa začala modliť: „Pane, nech mi neunikne ani jedna vec od Teba.." zrazu som si uvedomila, že je to text jednej veľmi slávnej rockovej piesne (I don´t want to miss a thing), čo ma trocha zneistilo, ale Duch Svätý ma povzbudzoval sa modliť ďalej. Tak som pokračovala: „Pane, nechcem si nechať ujsť ani jeden Tvoj úsmev, ani jedno slovo od Teba, Pane, nech mi neunikne žiaden výraz Tvojej tváre, žiaden Tvoj dotyk, žiaden cit, ktorý ku mne prechovávaš. Pane, pomôž mi, aby mi neuniklo nič z toho, čo si vo svojej nekonečnej milosti a láske pre mňa pripravil! Nechcem si nechať ujsť žiadny Tvoj pokyn, žiadnu otázku, žiadne povzbudenie, ktoré mi chceš povedať. Ale taktiež nechcem zlyhať a nepriniesť Ti akýkoľvek dar, ktorý som schopná Ti dať. Nechcem zadržať akúkoľvek pieseň, akúkoľvek modlitbu, vďaku, akékoľvek ovocie, čokoľvek, čo Ti spôsobí radosť."

Z hĺbky môjho srdca som si pýtala plnosť vzťahu s Ním. Ja jednoducho musím mať všetko! Pretože On už za to všetko zaplatil svojou predrahou svätou krvou! A nedopustím, aby Jeho obeť vyšla navnivoč v mojom živote!  Duchu Svätý, pomôž mi, pomôž mi vidieť, počuť, cítiť, vnímať, čo Pán Ježiš chce, aby som robila. Každý deň, každú noc, každú minútu svojho života. Som úplne Tvoja. Patrím Ti taká aká som, so všetkým, čo mám.

Predstav si, že na konci svojho života prídeš do neba a Ježiš ťa privíta s otvorenou náručou a úsmevom na perách. Ale záblesk smútku Mu zastrie oči a povie: „Môj milovaný, mal som pre Teba omnoho, omnoho viac! Chcel som sa s tebou viac rozprávať, ale ty si si nenašiel čas, mal som väčšie sny s tebou, ale ty si mi nedôveroval, chcel som ťa vziať hlbšie, ale nechal si sa premôcť strachom, chcel som ti ukázať moju priazeň, ale ty si sa nechcel pustiť starých, dobre známych vecí. Chcel som ti požehnať viac, ale ty si mal svoj vlastný plán, chcel som ťa zobrať vyššie, ale ty si sa predo mnou úplne nepokoril."

Milovaný! Je toto to, čo chceme počuť, keď náš krátky život na tejto zemi skončí? Ja v tú chvíľu nechcem ľutovať nič! Na fungujúci vzťah treba vždy dvoch. Pán je viac ako pripravený zhostiť sa svojej role, otázka je, či sme my pripravení vzdať sa samých seba. Si pripravený postaviť tento vzťah na prvé miesto vo svojom živote? Pretože som si istá, že si takisto nechceš nechať ujsť jedinú vec!

Lukáš 9,23-24: „Ježiš potom všetkým povedal: Kto chce ísť za mnou, nech zaprie sám seba! Každý deň nech vezme svoj kríž a nasleduje ma. Lebo kto by chcel svoju dušu zachrániť, stratí ju. Ale kto stratí svoju dušu pre mňa, zachráni si ju.”

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita