Aktívna láska


Predstav si, že si do niekoho zamilovaná, ale vo vzťahu ostávaš veľmi pasívna. Necháš na partnera, aby robil všetky rozhodnutia, čakáš, kým príde s riešením a potom sa prispôsobíš. Vieš čo sa stane po nejakom čase? Radosť a napätie sa vytratia a začne nudná rutina. Vieš, že on sa postará a on vie, že to bude musieť urobiť.

Pán mi hovoril niečo o aktívnej láske. On túži po dynamickom vzťahu s nami, nie po otroctve. Má rád prekvapenia. Miluje, keď k Nemu pristupujeme aktívne. Ako? Chop sa iniciatívy! Vystúp zo svojej zóny komfortu! Povedz Mu, že Ho miluješ, ale potom to dokáž! Lebo láska bez skutkov je mŕtva.  

Zakaždým, keď urobíš niečo, čo nemusíš, niečo naviac, malé extra, keď konáš v milosti s niekým, kto si to možno nezaslúžil, miluješ Ho. Zakaždým, keď nakŕmiš fyzicky alebo duchovne hladných, miluješ Ho. Zakaždým, keď odpustíš niekomu, ešte predtým, ako ťa požiada o odpustenie, miluješ Ho. Zakaždým, keď prinesieš pokoj do situácie, miluješ Ho. Zakaždým, keď zaplatíš za niekoho, kto ti to nemôže vrátiť, miluješ Ho. Zakaždým, keď si veľkorysá ku svojim nepriateľom, miluješ Ho. Zakaždým, keď pomôžeš svojmu blížnemu, miluješ Ho.   

Nezabudni, že my sme Jeho odmenou! Akou odmenou je môj život pre Pána? Môžem povedať, že moja chvála, modlitba vylúdia úsmev na Jeho tvári? Teší sa z mojich rozhodnutí? Má rád čas strávený so mnou? Pane, toto je moja modlitba dnes, videla som a zakúsila Tvoju dobrotu a milosrdenstvo, použi ma, nech ostatní môžu tiež vidieť aký naozaj si. Pane, pošli ma, nech je moje srdce vždy pripravené vydať svedectvo o Tvojej nekonečnej láske. Kedykoľvek, kdekoľvek som.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita