Intímna láska



Pane, znova? Posielaš mi ďalšie dievča so zlomeným srdcom? Vieš predsa, že nie som žiaden expert v tejto oblasti. Sama som si nikdy niečím takým dramatickým neprešla, tak naozaj neviem, ako jej mám pomôcť. Ale Boh trval na svojom. On totiž nikdy nemení názor na svojich milovaných. Takže som s touto dievčinou strávila takmer celý deň, prechádzali sme sa, rozprávali, smiali, jedli a na konci sme sa modlili.

Počas modlitby som videla Ježiša ako je tvárou tvár s týmto dievčaťom, díva sa na ňu tak pozorne, akoby čakal na akýkoľvek náznak želania, ktoré je ochotný jej ihneď splniť. Táto blízkosť a pozornosť sa hlboko dotkla môjho srdca, takže som jej to povedala a obidve sme skončili v slzách. Pane, Ty si to znova dokázal! Myslela som si, že ja slúžim niekomu, a Ty si mi slúžil omnoho viac, ukázal si sa v novej, nádhernej podobe.

Štyri dni neskôr, v nedeľu poobede, mi zazvonil telefón. Táto dievčina na druhom konci takmer kričala: ,,Judi, Judi! Neuveríš, čo sa práve stalo!" Musela sa najprv trocha upokojiť, kým mi mohla povedať, prečo volá. Po našej modlitbe rozmýšľala, čo by si mohla od Pána pýtať. A vtom ju napadlo, že jej túžbou už dávno bolo niekoho priviesť k Bohu, chcela to zažiť sama, nie v skupine. Tak si pýtala od Pána presne toto. A v nedeľu poobede, ako sa vracala zo zboru, sa v metre začala rozprávať o Bohu s dvoma moslimami. Starší, ktorý sa staral o mladšieho postihnutého brata, na mieste, na zastávke dal svoj život Ježišovi. Bola z toho celá mimo, bolo to tak jednoduché! A jej to pomohlo sa pohnúť ďalej, uvedomiť si, prečo žije.

Takto blízko je Ježiš tým, ktorí majú zlomené srdce. Nádherné, skoro som jej závidela! On ťa pozná a je pripravený dať ti túžby tvojho srdca. Verím, že najlepšia definícia intimity je celoživotný záväzok. Ako Heidi Baker hovorí, všetko ovocie vyviera z intimity. Z toho tajného miesta vo svojom srdci, kde sa stretávaš s Bohom. Tam sa tvoje a Božie tajomstvá postupne odhaľujú. Na tomto mieste budeš poznávaný a Boh sa ti dá osobne poznať. Pre tento vzťah sme boli stvorení, v ňom naozaj ožívame. Povedz Mu túžby svojho srdca a pýtaj sa na Jeho. Budeš stáť v úžase!   

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita