Bradavice a hypofýza (Uzdravenie II)


Druhý príbeh uzdravenia, s ktorým sa chcem podeliť, je nadprirodzený. Mnoho rokov ma trápili bradavice na nohách, s kolegami sme vyskúšali rôzne metódy, ako sa ich zbaviť, ale nič nezaberalo. Bolo to len horšie, ďalej sa šírili, až som  stratila trpezlivosť a začala som ich jednoducho ignorovať. Kým som nezačula kamarátku hovoriť o svojom známom, ktorý bol uzdravený z bradavíc tým, že sa nad nimi modlil len jedno slovo každý deň. To slovo bolo milosť. V tej chvíli som vedela, že toto je pre mňa a vo viere som si toto svedectvo rýchlo vzala pre seba! Ale keďže v tom čase som bola v Afrike a prežívala veľmi intenzívny čas, rozhodla som sa to odložiť a modliť sa, až keď sa vrátim domov..

A tak som aj urobila. Každý večer tesne pred zaspaním som sa dotkla tej najväčšej bradavice a povedala milosť, milosť. Ubehlo niekoľko týždňov, až som si jedného dňa uvedomila, že  som už dlhší čas necítila tú známu bolesť v nohe. Tak som sa pozrela, a bradavice boli preč! Všetky! Úplne preč! Z toľkej radosti som začala behať, skákať, smiať sa, bola som šťastná, prešťastná, že Boh sa postaral aj o túto moju malú potrebu. Takto som sa naučila niečo o sile svedectva. Buďte v prostredí naplnenom Duchom svätým, vypočujte si svedectvo o uzdravení, pevne ho uchopte, uverte, vytrvajte a uvidíte!


Môj ďalší príbeh je tiež nadprirodzený. Po rokoch hormonálnej liečby kvôli akné som cítila, ako ma Duch Svätý vedie k tomu, aby som ju ukončila. Chcela som poslúchnuť, ale obávala som sa, aké to bude mať následky na moju pokožku. No nič, koža sa regeneruje rýchlo, pomyslela som si, a ak to bude naozaj zlé, môžem začať znova užívať tabletky. Tak som ich vysadila, a skutočne sa moja pleť zhoršila, a ešte k tomu som prestala aj menštruovať! Po 4 mesiacoch som si vravela, že to nie je normálne, horlivo som sa modlila za vaječníky, ale nič sa nestalo. Tak som si myslela, skvelé, teraz zas hormonálna terapia alebo čo? Našťastie som mala naplánovaný víkend s veľmi dobrou kamarátkou (zhodou okolností je endokrinológ), takže som chcela, aby sa predtým, ako podniknem ďalšie kroky, za mňa modlila.  Aj tak urobila a v modlitbe prikázala hypofýze, aby začala fungovať správne. Jasné!! Ako som mohla zabudnúť? Hypofýza, ktorá sa nachádza v mozgu, predsa dáva príkazy každej žľaze v našom tele! Vedela som, že bol oslovený ten pravý riadiaci orgán. Hádajte, čo sa stalo o dva dni neskôr? Áno! Bola som z toho tak nadšená, že moja kolegyňa si to všimla a spýtala sa, čo sa stalo. Keď sa ľudia sami pýtajú, je tak jednoduché povedať im radostnú zvesť, no nie?




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita