Pôst (Uzdravenie IV)


To nie je možné! Už šiesta viróza v rade! Od novembra do marca som sa cítila byť neustále chorá. Akonáhle som pocítila zlepšenie a začala sa tešiť na šport, prišlo to znova, bang! Ďalšia infekcia, opäť bolesti v hrdle, strata hlasu, nos ako vodovod a ten nekonečný kašeľ... Pane, už to trvá päť mesiacov.. Je to vyčerpávajúce.. Ale odmietala som spomaliť, veľa som cestovala, mala rôzne stretnutia, do toho aj fyzicky pracovala... Zaumienila som si nevzdať sa, a povedala si: nenechám si ukradnúť nič z toho, čo má Boh pre mňa v tento čas pripravené!

Ale bola som unavená, cítila som sa prevalcovaná, moja radosť bola menšia a menšia. Čo robím zle, Pane? "Začni sa postiť" bola odpoveď, ktorú som dostala.  Čože? Nemohla som tomu uveriť! Pôst, teraz? Som predsa chorá! Potrebujem dobrú stravu, veľa vitamínov, to jedlo bolo aspoň akou-takou útechou, myslela som si. Ale naučila som sa nediskutovať keď Boh prehovorí. Dobre teda, poslúchnem. Budem sa postiť, ale ak skolabujem, alebo sa mi pohorší, budeš za to zodpovedný Ty, Bože. Tak som začala pôst, každý druhý deň len vodu a džús (moje vitamíny!) a ostatné dni som držala Danielov pôst. A viete, čo sa stalo? Prvé 3 dni som bola ešte stále chorá... ale od 4.dňa som paradoxne začala naberať sily, cítila som sa oveľa lepšie, prišiel nový príval síl dokonca som začala aj športovať, haleluja! Moc choroby bola konečne zlomená!



UZDRAVENIE POST SCRIPTUM

Môj drahý čitateľ, prosím, ak sa modlíš za uzdravenie, nezabudni sa spýtať Nebeského Otecka, čo máš robiť. Pane, čo robíš a čo mi hovoríš práve teraz? Boh si môže použiť mnoho rôznych spôsobov na tvoje uzdravenie, spýtaj sa Ho. Lebo Bohu je všetko možné. (Marek 10:27). Či už je to moc svedectva, aby budovalo našu vieru, alebo Božie slovo, alebo jednoduchá modlitba, alebo len chvíľu zotrvať v Jeho prítomnosti, alebo pôst. Prosím, ostaň pokorný v srdci a ak si neprijal svoje uzdravenie nadprirodzeným spôsobom, neodmietaj klasické liečebné postupy. Ako cirkev by sme sa mali modliť za viac Duchom naplnených lekárov, ktorí budú mať Lásku a Múdrosť pre pacientov zhora. Pre Jeho slávu!


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita