Zjavenie Jeho lásky

Nedávalo to vôbec žiadny zmysel. Biblia hovorí, že tým, čo milujú Boha, všetko slúži na dobré, tým čo sú povolaní podľa Jeho rozhodnutia. (Rím 8:28). Pane, ale ako len môže predčasná dramatická smrť nášho milovaného ocka vôbec poslúžiť na niečo dobré?? Vôbec som nerozumela tomu, čo sa stalo. Keby som mohla, jednoducho by som zaprela Jeho existenciu a pohla by som sa ďalej. Ale v tom čase som Ho už poznala príliš dobre na to, aby som to mohla povedať a čo bolo ešte horšie ja som vedela, že Boh mohol ocka uzdraviť.


Takže moja otázka bola, ako teraz naložím s mojím Bohom? Nemôžem vyhlásiť, že nie je reálny, a takisto nemôžem prehlásiť, že nie je všemocný a suverénny. Tak som sa rozhodla Mu povedať, nech ma nechá na pokoji. Toto obdobie odmietania trvalo asi dva roky. V priebehu tohto času, som sa ale sem-tam prichytila, ako sa `tajne`modlím, občas aj čítam Bibliu a až neskôr som pochopila, že mi Boh jednoducho chýba. Ale ešte viac mi chýbal môj pozemský ocko.


Jeden večer, keď som sedela v otvorenom okne na internáte, tá túžba byť s ním  bola tak silná, že som sa začala snažiť čisto logicky vyriešiť otázku, že ak skočím, či budeme môcť byť aspoň na chvíľu spolu. Necítila som ani smútok, iba hroznú otupelosť a moja analytická myseľ začala prehrávať rôzne námety. Zrazu sa pred mojimi očami vynorila obrovská dlaň a videla som seba samu sedieť uprostred nej, kričiac a kopajúc okolo seba ako rozmaznané dieťa. A zhora som začula najnádhernejší Hlas, ktorý povedal: Ja ešte stále čakám.  V tej vete bola čistá Láska, Vášeň a Trpezlivosť, ani stopa po odsúdení, žiadna výčitka.Pre mňa to bol jasný koniec diskusie.

Zlomená, plakala a opakovala som pred Pánom: je mi to ľúto, je mi to ľúto… Po tom všetkom, čo som urobila, čo som povedala, Ty ma stále držíš, Ty sa o mňa staráš, čakáš na mňa a teraz sa so mnou dokonca aj rozprávaš?? Kto som ja, Pane? Ľutujem všetky tie hrozné veci, čo som Ti povedala, ľutujem, že som voči Tebe rebelovala, ľutujem, že som Ťa ignorovala, ľutujem, ľutujem… Pane, chýbal si mi, potrebujem byť a rozprávať s Tebou uprostred tohto všetkého. Aj keď neporozumiem tomu, čo sa stalo a prečo, volím si Teba, nenájdem na svete lepšie miesto ako v dlani Tvojej ruky. Drahý nebeský Otecko, len mi dovoľ tam zotrvať po zbytok môjho života a budem sa mať dobre.






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

H ľadanie pokladu

Vďačnosť

Autorita